loto
numrows=1



evomag.ro%20

stradait.ro





Rezultate loto :


Loto 6/49

19.09.2019
5 - 18 - 19 - 27 - 43 - 47
CategNr castiguriValoare castigReport
I (6/6) REPORT 244.831,207.711.577,28
II (5/6) 3 27.203,46-
III (4/6) 326 250,33-
IV (3/6) 5.625 30,00-
Fond total de castiguri: 8.043.548,08

Loto 5/40

19.09.2019
5 - 12 - 31 - 34 - 37 - 28
CategNr castiguriValoare castigReport
I (5/6*) REPORT 43.081,20446.821,40
II (5/6) REPORT 21.540,60198.410,70
III (4/6) 46 468,27-
Fond total de castiguri: 666.772,70

Joker

19.09.2019
6 - 10 - 21 - 35 - 43 - 7
CategNr castiguriValoare castigReport
I (5/5+J) REPORT 158.889,2416.310.323,41
II (5/5) REPORT 34.354,43315.268,33
III (4/5+J) 3 11.451,47-
IV (4/5) 30 572,57-
V (3/5+J) 77 278,85-
VI (3/5) 1.165 47,91-
VII (2/5+J) 1.219 21,13-
VIII (1/5+J) 6.417 12,71-
Fond total de castiguri: 16.861.778,44





Situl LotoXP se doreste a fi un instrument util impatimitilor jocurilor de loterie. Orice jucator la loto are o strategie de joc la care a ajuns in urma unor calcule obiective sau a unor presupuneri de ordin subiectiv. Programul loto de pe acest site poate fi folosit in ambele tipuri de abordari : pe de o parte ofera statistici referitoare la distributia numerelor in cadrul unui anume grup(ex grupul numerelor pare); pe de alta parte asigura jucatorilor la loto posibilitatea de a juca numere favorite, numere care nu respecta neaparat logica matematica, alese doar pe baza unor obisnuinte sau intuitii de moment.
Pe site gasiti rezultatele loto curente precum si arhiva loto care contine extragerile anterioare pt cele 3 jocuri ale loteriei nationale. Arhiva permite verificarea automata a aparitiei unor numere sau grupuri de numere introduse de utilizator.

Programul loto consta dintr-o multime de filtre care permit jucatorului sa controleze variantele generate de calculator. Majoritatea filtrelor au atasate si statistici a.i. jucatorul sa le poata folosi in cunostinta de cauza.

Filtrele se impart in 3 categorii :

1) filtre care se gasesc in pachetul de baza si care sant gratuite, pot fi folosite gratis si fara obligativitatea ca userul sa fie inregistrat;

2) filtre din pachetul de baza care pot fi folosite doar de catre userii inregistrati;

3) filtre care nu se gasesc in pachetul de baza ,fiind realizate la cererea userilor. Propunerea de noi filtre poate fi facuta doar de userii inregistrati.

Filtrele va permit sa conditionati variantele generate astfel:
- sa contina numere cu anumite proprietati aritmetice (Pare, Consec, ProgrAritm, Divizibilitate,Suma);
- sa contina numere cu anumite frecvente de aparitie de-a lungul extragerilor anterioare (Aparitii );
- sa nu mai fi fost extrase in trecut ( Ultimele extrageri )
- sa contina anumite numere agreate (Siruri )

Programul loto este impartit in 3 sectiuni:

GENERATOR NUMERE LOTO cauta si afiseaza acele variante care satisfac filtrele selectate. Majoritatea filtrelor au statistici ai userii sa le poata seta in cunostinta de cauza.
Aveti posibilitatea sa generati variante la pt jocurile loto 6/49, loto 5/40 so loto joker

VERIFICARE se foloseste dupa ce a avut loc extragerea la care s-a jucat pt a vedea care din filtrele folosite au fost satisfacute si daca folosirea lor a dus la o crestere a probabilitatii de castig.Mai multe detalii gasiti aici
Verificarea se poate face pt variantele extrase la jocurile loto 6/49, loto 5/40 si loto joker

SANSE prezinta un raport cu probabilitatile ca o varianta extrasa sa se incadreze la fiecare categorie de castig, luand in considerare filtrele selectate.
Aceasta sectiune poate fi folosita pt verificarea eficacitatii filtrelor precum si la calibrarea lor pt maximizarea sanselor la o anumita categ de castig.
Mai multe detalii gasiti aici
Sansele pot fi calculate pt jocurile loto 6/49, loto 5/40 si loto joker





username
password
Creare
cont














Rezultate LotoLotoLoto 6/49Loto 5/40Loto JokerCastig loto5/406/49JokerExtragerea lotoNumere lotoTragerea lotoGenerator numere loto Extragere numere loto Rezultate loto Generator loto 6/49 Generator loto 5/40 Generator loto Joker Arhiva loto 6/49 Arhiva loto 5/40 Arhiva loto Joker Statistici loto Statistici loto 6/49Statistici loto 5/40Statistici loto Joker 6 din 49 Loto 6 din 49 Loto 5 din 40LotoXP.commegasena

Ultimele postari :


rioha 21 Sep, 2019 7:02
prodcomb 20 Sep, 2019 14:48
Se pare că au fost ceva probleme.   :(
Acum merge.  :)
Supun atentiei acest sir:

2 3 4 10 11 12 18 21 24 27 28 31 37 39 42 47 48 49 {18}

Este obtinut prin analiza pozitionala a frecventei si timp de 8 extrageri a dat rezultate foarte slabe, nu mai mult de 2 numere, pentru ca pe 15 Sept sa arate o dezghetare: 10 27 39 la prima extragere si 4 10 21 28 37, 5 numere, la extragerea a 2-a. Pe 19 Sept a dat 3 numere, 18 27 47. Este posibil sa inceapa sa produca de acum inainte in mod ambalat, nefiind semne de schimbare a numerelor pentru inca o buna perioada de timp. Daca il jucam pe 19 Sept aveam asigurate cele 3 numere. Pe 15 Sept nu as fi avut din cele 5 numere nici macar 3 pentru ca nu as fi avut variantele facute cum trebuie, dar sirul si-a facut datoria.
Nu stiu exact cum se va comporta de acum inainte, dar cred ca merita sa fie jucat.
Reply
prodcomb 20 Sep, 2019 14:48
Admin 20 Sep, 2019 5:44
test
Se pare că au fost ceva probleme.   :(
Acum merge.  :)
Reply
Admin 20 Sep, 2019 5:44
alind 18 Sep, 2019 12:31
da, m-am imprietenit cu rioha si mi-a dat descrierea metodei
sper sa am timp si sa implementez pasii din metoda si sa vedem cum evolueaza in timp
test
Reply
Admin 20 Sep, 2019 5:44
alind 18 Sep, 2019 12:31
da, m-am imprietenit cu rioha si mi-a dat descrierea metodei
sper sa am timp si sa implementez pasii din metoda si sa vedem cum evolueaza in timp
test
Reply
alind 18 Sep, 2019 12:31
prodcomb 17 Sep, 2019 16:01
Cam multă liniște!
Ai pus mâna pe „word”?
da, m-am imprietenit cu rioha si mi-a dat descrierea metodei
sper sa am timp si sa implementez pasii din metoda si sa vedem cum evolueaza in timp
Reply
gabyeu07 18 Sep, 2019 11:58
Admin te rog sa corectezi rezultatele la joker,mersi
Reply
prodcomb 17 Sep, 2019 16:01
alind 16 Sep, 2019 18:55
ok
ti-am trimis cerere de prietenie
word e ok
sper sa pot implementa algoritmul sa vedem o statistica pe metoda ta
Cam multă liniște!
Ai pus mâna pe „word”?
Reply
prodcomb 17 Sep, 2019 15:59
prodcomb 17 Sep, 2019 12:38
În ultimele 3 extrageri 6/49 perechea 8-10 a apărut tot de 3 ori.
Crea este probabilitatea apariției unui astfel de eveniment?
S-a mai întâmplat în trecut?
Probabilitatea aparitiei evenimentului este 2,075x10^-6.
Adică, dacă fac serii de 3 extrageri 6/49, în medie o dată la 481.890 serii de 3 apare evenimentul.

Deci LNR a mai repurtat o victorie ...
Reply
prodcomb 17 Sep, 2019 12:38
În ultimele 3 extrageri 6/49 perechea 8-10 a apărut tot de 3 ori.
Crea este probabilitatea apariției unui astfel de eveniment?
S-a mai întâmplat în trecut?
Reply
alind 16 Sep, 2019 18:55
rioha 16 Sep, 2019 17:46
Cum preferi sa-ti trimit fisierul, in format .pdf sau direct .doc in Word? Daca il vrei .doc, poti lucra direct in el cu Word, asta ar fi un avantaj destul de mare.
ok
ti-am trimis cerere de prietenie
word e ok
sper sa pot implementa algoritmul sa vedem o statistica pe metoda ta
Reply
rioha 16 Sep, 2019 17:46
rioha 16 Sep, 2019 17:30
Alind,
Adresa mea de e-mail pe Yahoo este: bhoriaalexandru@yahoo.com, mai am o adresa e-mail pe Google:
hbancila324@gmail.com_ Poti sa ma contactezi pe care vrei.
Pe Facebook cauti numele meu, Horia Alexandru Bancila, profilul meu este un cap de vultur si apoi ne putem face prieteni pentru o comunicare mai rapida si peste ceva timp iti voi trimite un fisier .pdf cu metoda detaliata pe e-mailul tau sau pe messenger Facebook, trebuie sa-i fac un text explicativ si am nevoie de ceva timp.
Numai bine!
Cum preferi sa-ti trimit fisierul, in format .pdf sau direct .doc in Word? Daca il vrei .doc, poti lucra direct in el cu Word, asta ar fi un avantaj destul de mare.
Reply
rioha 16 Sep, 2019 17:30
alind 16 Sep, 2019 9:35
facem schimb dar tot nu ne-am contactat :(

pui un comentariu pe blog cum pot sa te contactez ? mail sau facebook?
Alind,
Adresa mea de e-mail pe Yahoo este: bhoriaalexandru@yahoo.com, mai am o adresa e-mail pe Google:
hbancila324@gmail.com_ Poti sa ma contactezi pe care vrei.
Pe Facebook cauti numele meu, Horia Alexandru Bancila, profilul meu este un cap de vultur si apoi ne putem face prieteni pentru o comunicare mai rapida si peste ceva timp iti voi trimite un fisier .pdf cu metoda detaliata pe e-mailul tau sau pe messenger Facebook, trebuie sa-i fac un text explicativ si am nevoie de ceva timp.
Numai bine!
Reply
rioha 16 Sep, 2019 11:29
rioha 16 Sep, 2019 8:52
Este o metoda, nu-i a mea, care se bazeaza de fapt pe eliminarea anumitor numere din cele 49 si restul care raman se joaca toate. In detaliu este cam complicat de explicat... Are niste filtre fixe, ceea ce se schimba sunt numai variantele extrase de loterie. Se folosesc ultimele 16 extrageri grupate intr-un anumit fel si apoi se cauta cu Ctrl F fiecare din cele 49 de numere carora, in functie de filtre, li se acorda niste grade/stelute de favorizare. Daca vrei metoda detaliata ti-o dau pe e-mail. Trebuie sa-i fac text explicativ si trebuie sa ma gandesc o leaca.
As avea de reprosat ca este cam rigida si nu da chiar intotdeauna rezultate bune. Voi aveti niste metode flexibile, asa mi se pare, si aveti mai multe metode si aplicati mai multe metode odata si pe urma comparati sirurile le filtrati cumva, eheee, treaba grea! Umblati cu lanturi Markov, ma doare capul, nici n-am auzit de asa ceva dar am vazut ca da rezultate ca lumea...
Mi-ar placea sa cunosc o metodiță de a ta, scurta si usoara ca pentru habarnisti dar care sa dea si rezultate bune in mod destul de frecvent... :) / :) / :) Facem schimb! Hahahaha!
De exemplu, pentru Joi, 19 Sept. 2019, mi-au iesit urmatoarele 3 siruri, impartirea in {16} {16} {17} am facut-o dupa indicatia lui prodcomb, care mi se pare foarte buna.
Metoda imi da un singur sir de 38 nre de joc si 11 nre eliminate, eu am inclus si cele 11 nre eliminate in {17}, iar sirul 17 nu-l joc tocmai pt ca contine numerele eliminate + un rest de 6 numere cu frecventa 0 in ultimele 16 rxtrageri. Deci, sirul {17} este de decor cu toate ca este posibil sa intre si aici 1 sau 2 nre din nefericire, dar imi asum acest risc si joc numai cele doua siruri {16} separat, adica 3 variante dintr-unul si alte 3 variante din celalalt.
Aceste doua siruri de 16 nre fiecare sunt alcatuite, conform metodei, din cele mai bune numere. Nu stiu cum vor cadea castigatoarele in aceste doua siruri, se pot distribui foarte prost sau foarte bine adica cat mai multe pe un sir. Aici este vorba de noroc! De aceea este bine sa se joace amandoua sirurile dar separat si poti sa ai sansa macar pentru 3 numere.
Asta e! :)
01 04 06 10 16 20 24 26 28 30 33 36 39 41 45 47 {16}
02 05 08 13 18 21 25 27 29 31 34 37 40 42 46 49 {16}
03 07 09 11 12 14 15 17 19 22 23 32 35 38 43 44 48 {17}.

Reply
alind 16 Sep, 2019 9:35
rioha 16 Sep, 2019 8:52
Este o metoda, nu-i a mea, care se bazeaza de fapt pe eliminarea anumitor numere din cele 49 si restul care raman se joaca toate. In detaliu este cam complicat de explicat... Are niste filtre fixe, ceea ce se schimba sunt numai variantele extrase de loterie. Se folosesc ultimele 16 extrageri grupate intr-un anumit fel si apoi se cauta cu Ctrl F fiecare din cele 49 de numere carora, in functie de filtre, li se acorda niste grade/stelute de favorizare. Daca vrei metoda detaliata ti-o dau pe e-mail. Trebuie sa-i fac text explicativ si trebuie sa ma gandesc o leaca.
As avea de reprosat ca este cam rigida si nu da chiar intotdeauna rezultate bune. Voi aveti niste metode flexibile, asa mi se pare, si aveti mai multe metode si aplicati mai multe metode odata si pe urma comparati sirurile le filtrati cumva, eheee, treaba grea! Umblati cu lanturi Markov, ma doare capul, nici n-am auzit de asa ceva dar am vazut ca da rezultate ca lumea...
Mi-ar placea sa cunosc o metodiță de a ta, scurta si usoara ca pentru habarnisti dar care sa dea si rezultate bune in mod destul de frecvent... :) / :) / :) Facem schimb! Hahahaha!
facem schimb dar tot nu ne-am contactat :(

pui un comentariu pe blog cum pot sa te contactez ? mail sau facebook?
Reply
rioha 16 Sep, 2019 8:52
alind 16 Sep, 2019 0:25
6/30 e foarte bine !
e bine si ca pierderea e mica.

n-am priceput cum ai ales sirurile astea :(.
Este o metoda, nu-i a mea, care se bazeaza de fapt pe eliminarea anumitor numere din cele 49 si restul care raman se joaca toate. In detaliu este cam complicat de explicat... Are niste filtre fixe, ceea ce se schimba sunt numai variantele extrase de loterie. Se folosesc ultimele 16 extrageri grupate intr-un anumit fel si apoi se cauta cu Ctrl F fiecare din cele 49 de numere carora, in functie de filtre, li se acorda niste grade/stelute de favorizare. Daca vrei metoda detaliata ti-o dau pe e-mail. Trebuie sa-i fac text explicativ si trebuie sa ma gandesc o leaca.
As avea de reprosat ca este cam rigida si nu da chiar intotdeauna rezultate bune. Voi aveti niste metode flexibile, asa mi se pare, si aveti mai multe metode si aplicati mai multe metode odata si pe urma comparati sirurile le filtrati cumva, eheee, treaba grea! Umblati cu lanturi Markov, ma doare capul, nici n-am auzit de asa ceva dar am vazut ca da rezultate ca lumea...
Mi-ar placea sa cunosc o metodiță de a ta, scurta si usoara ca pentru habarnisti dar care sa dea si rezultate bune in mod destul de frecvent... :) / :) / :) Facem schimb! Hahahaha!
Reply
alind 16 Sep, 2019 0:25
rioha 15 Sep, 2019 23:53
In sirurile {21} + {9} au intrat toate cele 6 castigatoare de la extragerea I si 5 castigatoare de la extragerea II.
Este adevarat ca este vorba de 30 de numere in total.
In al 2-lea sir {16} au intrat 5 numere castigatoare di extragerea I: 27 45 39 08 10 din care am prins 3 nre intr-o varianta asa dupa cum se poate vedea din setul de 3 variante postate: 27 39 45
6/30 e foarte bine !
e bine si ca pierderea e mica.

n-am priceput cum ai ales sirurile astea :(.
Reply
rioha 15 Sep, 2019 23:57
rioha 15 Sep, 2019 23:53
In sirurile {21} + {9} au intrat toate cele 6 castigatoare de la extragerea I si 5 castigatoare de la extragerea II.
Este adevarat ca este vorba de 30 de numere in total.
In al 2-lea sir {16} au intrat 5 numere castigatoare di extragerea I: 27 45 39 08 10 din care am prins 3 nre intr-o varianta asa dupa cum se poate vedea din setul de 3 variante postate: 27 39 45
Nu este mare lucru, sunt tot pe minus dar un minus mai mic, adica mi-am recuperat jumatate din cheltuiala.
Decat nimic e bine si asa!
Asta e!
Reply
rioha 15 Sep, 2019 23:53
rioha 14 Sep, 2019 10:06
Ultimul {11} nu are nicio sansa, dupa metoda mea. Dar cine stie...
Primele doua siruri sunt de baza, in special primul {21} dar si al treilea {8} poate avea surprize placute...
Mai mult nu stiu ce sa zic, poate-ti dai si tu parerea.
In sirurile {21} + {9} au intrat toate cele 6 castigatoare de la extragerea I si 5 castigatoare de la extragerea II.
Este adevarat ca este vorba de 30 de numere in total.
In al 2-lea sir {16} au intrat 5 numere castigatoare di extragerea I: 27 45 39 08 10 din care am prins 3 nre intr-o varianta asa dupa cum se poate vedea din setul de 3 variante postate: 27 39 45
Reply
bg 15 Sep, 2019 20:27
bg 15 Sep, 2019 12:48
doua multimi
-6 20 33 34 39 44 46-ptr 3 nre
-2 3 6 7 9 10 11 14 16 17 18 19 20 23 25 26 27 33 34 37 39 41 43 44 45 46 48-ptr 5 nre
sirul mare a dat 5
-10 25 27 39 45
Reply
bg 15 Sep, 2019 12:48
doua multimi
-6 20 33 34 39 44 46-ptr 3 nre
-2 3 6 7 9 10 11 14 16 17 18 19 20 23 25 26 27 33 34 37 39 41 43 44 45 46 48-ptr 5 nre
Reply
alind 15 Sep, 2019 11:43
rioha 15 Sep, 2019 8:42
Si tocmai pentru ca este extragere dubla m-am hotarat sa risc putin si sa joc, pe langa sirul tau {17}, inca 3 variante din al 2-lea sir al meu {16}, 61,00 lei. Cateodata este bine sa risti putin...
04 10 24 33 43 49
06 20 27 39 45 49
08 23 30 41 47 49
Sa vedem ce-o iesi!
Bafta!
nu-i nici un risc, e doar cheltuiala. ;).

trebuie sa ai si tu metoda ta pe care sa ai mai multa incredere.
ce te faci cand ne lenevim toti ? :).
din 17 numere iasa greu 4 numere, deci ai sanse la 3 numere.
Reply
rioha 15 Sep, 2019 8:42
rioha 14 Sep, 2019 22:01
Da, m-am hotarat!
Voi juca sirul tau {17} din care am facut urmatoarele 3 variante, avand grija sa echilibrez paritatea. Componența sirului mi-a permis sa aranjez cate 3 pare+3 impare pentru fiecare varianta.
Folosesc sirul tau pentru ca am incredere mai mare in ce faci tu față de ceea ce fac eu.
01 12 21 32 36 47
07 14 27 34 46 49
10 16 28 33 43 49
Fiind extragere dubla, s-ar putea... cine stie... Nu mai zic nimic. :)
Doamne ajuta!
Ureaza-mi bafta!


Si tocmai pentru ca este extragere dubla m-am hotarat sa risc putin si sa joc, pe langa sirul tau {17}, inca 3 variante din al 2-lea sir al meu {16}, 61,00 lei. Cateodata este bine sa risti putin...
04 10 24 33 43 49
06 20 27 39 45 49
08 23 30 41 47 49
Sa vedem ce-o iesi!
Reply
rioha 14 Sep, 2019 22:01
prodcomb 14 Sep, 2019 13:13
O partiție a celor 49 de numere ar fi:
2,4,5,6,8,11,13,15,22,24,25,26,31,40,42,48
1,7,10,12,14,16,21,27,28,32,33,34,36,43,46,47,49
3,9,17,18,19,20,23,29,30,35,37,38,39,41,44,45.
Fiecare șir se desfășoară pe câte 3 combinări.
Da, m-am hotarat!
Voi juca sirul tau {17} din care am facut urmatoarele 3 variante, avand grija sa echilibrez paritatea. Componența sirului mi-a permis sa aranjez cate 3 pare+3 impare pentru fiecare varianta.
Folosesc sirul tau pentru ca am incredere mai mare in ce faci tu față de ceea ce fac eu.
01 12 21 32 36 47
07 14 27 34 46 49
10 16 28 33 43 49
Fiind extragere dubla, s-ar putea... cine stie... Nu mai zic nimic. :)
Doamne ajuta!
Ureaza-mi bafta!


Reply
rioha 14 Sep, 2019 15:51
prodcomb 14 Sep, 2019 13:13
O partiție a celor 49 de numere ar fi:
2,4,5,6,8,11,13,15,22,24,25,26,31,40,42,48
1,7,10,12,14,16,21,27,28,32,33,34,36,43,46,47,49
3,9,17,18,19,20,23,29,30,35,37,38,39,41,44,45.
Fiecare șir se desfășoară pe câte 3 combinări.
Ai pe vreunul favorit? Stiu ca nu-ti place intrebarea dar nu ma pot abtine. Sirul din mijloc {17}, pentru faptul ca are un numar in plus, ar putea fi favorit?
Mie parca-mi place mai mult ultimul, s-ar putea sa-l joc... Inca nu sunt hotarat...
Mai e timp pana maine :)
Reply
prodcomb 14 Sep, 2019 13:13
O partiție a celor 49 de numere ar fi:
2,4,5,6,8,11,13,15,22,24,25,26,31,40,42,48
1,7,10,12,14,16,21,27,28,32,33,34,36,43,46,47,49
3,9,17,18,19,20,23,29,30,35,37,38,39,41,44,45.
Fiecare șir se desfășoară pe câte 3 combinări.
Reply
rioha 14 Sep, 2019 12:45
rioha 14 Sep, 2019 12:41
Daca voi nu dati niciun sir, atunci voi juca al 2-lea sir {16} cu un numar minim de 3 variante, 30,50 lei.
Voi ce faceti, jucati la QP? Sau asteptati sa treaca Speciala? Sau poate ma onorati si jucati vreun sir de-al meu, wow, nu cred! Hahahaha!
04 10 24 33 43 49
06 20 27 39 45 49
08 23 30 41 47 49.
Reply
rioha 14 Sep, 2019 12:41
rioha 14 Sep, 2019 12:16
In acest caz, as recomanda pentru joc oricare din cele doua siruri de {16} sau amandoua dar separat.
Ar fi culmea ca sirul {17}, pe care-l consider ca fiind cel mai slab, sa fie in final cel mai bun. Nu, nu, nu, asa ceva nu pot sa cred cu toate ca restul de 6 numere: 12 14 15 17 18 22, ar putea sa dea un castigator, nu stiu!
Daca voi nu dati niciun sir, atunci voi juca al 2-lea sir {16} cu un numar minim de 3 variante, 30,50 lei.
Voi ce faceti, jucati la QP? Sau asteptati sa treaca Speciala? Sau poate ma onorati si jucati vreun sir de-al meu, wow, nu cred! Hahahaha!
Reply
rioha 14 Sep, 2019 12:16
rioha 14 Sep, 2019 12:08
Am facut urmatoarele 3 siruri:

3 5 7 9 13 21 25 26 29 31 37 40 42 44 46 48 {16}

4 6 8 10 20 23 24 27 30 33 39 41 43 45 47 49 {16}

1 2 11 12 14 15 16 17 18 19 22 28 32 34 35 36 38 {17}

Sirurile de {16} le consider siruri forte pentru ca le-am facut din sirurile {21+9}+ doua numere, 41 si 49 din sirul {8}. Sirul de {17} zic ca este cel mai slab pentru ca l-am facut din restul de 6 numere de la sirul {8} + cele 11 numere de la sirul {11}
In acest caz, as recomanda pentru joc oricare din cele doua siruri de {16} sau amandoua dar separat.
Ar fi culmea ca sirul {17}, pe care-l consider ca fiind cel mai slab, sa fie in final cel mai bun. Nu, nu, nu, asa ceva nu pot sa cred cu toate ca restul de 6 numere: 12 14 15 17 18 22, ar putea sa dea un castigator, nu stiu!
Reply
rioha 14 Sep, 2019 12:08
prodcomb 14 Sep, 2019 10:24
Nu este rea ideea de a folosi toate numerele.
Eu le-aș partiționa în trei mulțimi cu cardinalele 16,17,16.
Am facut urmatoarele 3 siruri:

3 5 7 9 13 21 25 26 29 31 37 40 42 44 46 48 {16}

4 6 8 10 20 23 24 27 30 33 39 41 43 45 47 49 {16}

1 2 11 12 14 15 16 17 18 19 22 28 32 34 35 36 38 {17}

Sirurile de {16} le consider siruri forte pentru ca le-am facut din sirurile {21+9}+ doua numere, 41 si 49 din sirul {8}. Sirul de {17} zic ca este cel mai slab pentru ca l-am facut din restul de 6 numere de la sirul {8} + cele 11 numere de la sirul {11}
Reply
rioha 14 Sep, 2019 11:15
rioha 14 Sep, 2019 10:56
Da, dar eu nu stiu ce numere sa pun la fiecare cardinal!
Bine, am sa incerc sa incropesc ceva in functie de sirurile deja facute...
Reply
rioha 14 Sep, 2019 10:56
prodcomb 14 Sep, 2019 10:24
Nu este rea ideea de a folosi toate numerele.
Eu le-aș partiționa în trei mulțimi cu cardinalele 16,17,16.
Da, dar eu nu stiu ce numere sa pun la fiecare cardinal!
Reply
rioha 14 Sep, 2019 10:49
rioha 14 Sep, 2019 10:06
Ultimul {11} nu are nicio sansa, dupa metoda mea. Dar cine stie...
Primele doua siruri sunt de baza, in special primul {21} dar si al treilea {8} poate avea surprize placute...
Mai mult nu stiu ce sa zic, poate-ti dai si tu parerea.
S-ar putea juca {9} si {8} impreuna, ordonate crescator intr-un sir de {17}:

6 8 12 14 15 17 18 22 24 27 30 37 40 41 42 44 49 {17} pentru a avea un sir mai scurt, s-ar putea sa fie surprinzator, nu stiu.
As fi vrut sa joc un sir de-al tau sau de-al lui bg sau alind.
Vad ca m-ati lasat singur.  :) / :)
Reply
prodcomb 14 Sep, 2019 10:24
rioha 14 Sep, 2019 10:06
Ultimul {11} nu are nicio sansa, dupa metoda mea. Dar cine stie...
Primele doua siruri sunt de baza, in special primul {21} dar si al treilea {8} poate avea surprize placute...
Mai mult nu stiu ce sa zic, poate-ti dai si tu parerea.
Nu este rea ideea de a folosi toate numerele.
Eu le-aș partiționa în trei mulțimi cu cardinalele 16,17,16.
Reply
rioha 14 Sep, 2019 10:06
rioha 14 Sep, 2019 9:45
03 04 05 07 09 10 13 20 21 23 25 26 29 31 33 39 43 45 46 47 48 {21}

06 08 24 27 30 37 40 42 44 {9}

12 14 15 17 18 22 41 49 {8}

01 02 11 16 19 28 32 34 35 36 38 {11}





Ultimul {11} nu are nicio sansa, dupa metoda mea. Dar cine stie...
Primele doua siruri sunt de baza, in special primul {21} dar si al treilea {8} poate avea surprize placute...
Mai mult nu stiu ce sa zic, poate-ti dai si tu parerea.
Reply
rioha 14 Sep, 2019 9:45
prodcomb 13 Sep, 2019 23:44
Foarte bine!
Pentru duminică ce șiruri propui?
03 04 05 07 09 10 13 20 21 23 25 26 29 31 33 39 43 45 46 47 48 {21}

06 08 24 27 30 37 40 42 44 {9}

12 14 15 17 18 22 41 49 {8}

01 02 11 16 19 28 32 34 35 36 38 {11}





Reply
prodcomb 13 Sep, 2019 23:44
rioha 12 Sep, 2019 19:07
Da, au intrat 5 numere: 8, 10, 42, in sirul {19} si 6, 30 in sirul {10}. Per ansamblu nu este chiar rau. Asta e!
Foarte bine!
Pentru duminică ce șiruri propui?
Reply
rioha 12 Sep, 2019 19:12
alind 12 Sep, 2019 18:13
:)
nu suntem suparati
doar muncim ca sa avem bani sa jucam la loterie ;)
Da, asa e!
Eu am depasit faza asta, sunt pensionar.
Reply
rioha 12 Sep, 2019 19:07
rioha 12 Sep, 2019 10:29
Am impresia ca sunteti suparati... Cred ca pe LNR, nu?
Daca dureaza prea mult supararea asta, ramanem fara siruri! :)
Da, au intrat 5 numere: 8, 10, 42, in sirul {19} si 6, 30 in sirul {10}. Per ansamblu nu este chiar rau. Asta e!
Reply
alind 12 Sep, 2019 18:13
rioha 12 Sep, 2019 10:29
Am impresia ca sunteti suparati... Cred ca pe LNR, nu?
Daca dureaza prea mult supararea asta, ramanem fara siruri! :)
:)
nu suntem suparati
doar muncim ca sa avem bani sa jucam la loterie ;)
Reply
rioha 12 Sep, 2019 10:29
rioha 10 Sep, 2019 17:28
Pentru Joi, 12 Sept, postez doua siruri la 6/49:

{19} 3 5 7 8 9 10 13 19 21 22 23 24 25 36 38 42 43 45 48.
{10} 4 6 20 27 29 30 31 37 40 44.

Este posibil sa dea un numar mare de castigatoare impreuna, dar nu sunt absolut sigur!
Am impresia ca sunteti suparati... Cred ca pe LNR, nu?
Daca dureaza prea mult supararea asta, ramanem fara siruri! :)
Reply
rioha 10 Sep, 2019 17:28
Admin 10 Sep, 2019 11:32
Am reparat, ms pt atentionare
Pentru Joi, 12 Sept, postez doua siruri la 6/49:

{19} 3 5 7 8 9 10 13 19 21 22 23 24 25 36 38 42 43 45 48.
{10} 4 6 20 27 29 30 31 37 40 44.

Este posibil sa dea un numar mare de castigatoare impreuna, dar nu sunt absolut sigur!
Reply
Admin 10 Sep, 2019 11:32
prodcomb 10 Sep, 2019 8:17
ADMIN,
corectează, te rog, datele pentru JOKER.
;)
Am reparat, ms pt atentionare
Reply
prodcomb 10 Sep, 2019 11:31
Duminică LNR trage la dublu; dar nu la jug ci la banii noștrii. ;)
Reply
prodcomb 10 Sep, 2019 8:17
ADMIN,
corectează, te rog, datele pentru JOKER.
;)
Reply
gabyeu07 9 Sep, 2019 13:55
rezultatele de la 5/40 le ai trecut si la joker
Reply
rioha 9 Sep, 2019 9:24
bg 9 Sep, 2019 6:25
ba, ce afurisiti! au intarziat trei etape nu am postat nimic si am vazut acelasi mecanism-cand lumea uita de un camp de numere atunci ii baga  ,joc de noroc????  smecherie legala!
au iesit toate cele sasr
-4 29 48
-23 43 44
bg, fa chestia asta pentru Joi, 12 Sept., cu ciopartirea respectiva pt ca prinde bine oricui. :)
Reply
bg 9 Sep, 2019 6:25
bg 31 Aug, 2019 7:32
ptr duminica incerc o formula care cuprinde 5 nre
-3 4 7 11 15 16 21 22 27 28 29 30 32 34 35 36 37 38 40 48-ptr 4 mre
-10 14 18 19 23 33 39 43 44 45 30-ptr 1-2 nre
primul sir poate fi ciopartit prin conditiile de combinatorica si accidental cu elemente cuprinse din al doilea sir,
daca trebuie cuiva , le pot face
ba, ce afurisiti! au intarziat trei etape nu am postat nimic si am vazut acelasi mecanism-cand lumea uita de un camp de numere atunci ii baga  ,joc de noroc????  smecherie legala!
au iesit toate cele sasr
-4 29 48
-23 43 44
Reply
prodcomb 8 Sep, 2019 22:32
rioha 8 Sep, 2019 21:56
OK! Multumesc!
Atunci pentru 18 nre trebuie cam 4 variante?
Da, 4 combinări.
Și cele 18 să aibă 4 câștigătoare.
Și atunci este posibil să fie 3 câștigătoare în una din combinări.
Cam multe condiționări și multă nesiguranță.  ;)
Reply
rioha 8 Sep, 2019 21:56
prodcomb 8 Sep, 2019 19:22
,Nu am o formulă, iar calculul nu este simplu.
Condiția folosită de mine este mai restrictivă: un singur număr în comun pentru oricare pereche de combinări.
Pentru 23 numere volumul de combinări este 8, pentru 25 numere este 9, pentru 16 și 17 numere este 3. Pentru alte valori urmează să calculez.
OK! Multumesc!
Atunci pentru 18 nre trebuie cam 4 variante?
Reply
prodcomb 8 Sep, 2019 19:22
rioha 8 Sep, 2019 18:48
Cum aflu volumul de combinari de cate 6 numere pentru un sir cu un anumit cardinal? Cred ca este o formula de calcul relativ simpla, nu?
Inteleg ca cele 4 variante pe care le-am jucat deja respecta conditia, dar ar mai fi trebuit inca 4 care de asemenea sa respecte conditia intre ele si fata si de celelalte 4. Cred ca cu putina atentie s-ar putea face un volum de 8 variante din 23 nrecare sa respecte aceasta conditie.
Multumesc pentru informatie, parca mi-ai mai dat-o candva :)
,Nu am o formulă, iar calculul nu este simplu.
Condiția folosită de mine este mai restrictivă: un singur număr în comun pentru oricare pereche de combinări.
Pentru 23 numere volumul de combinări este 8, pentru 25 numere este 9, pentru 16 și 17 numere este 3. Pentru alte valori urmează să calculez.
Reply

Loto 6/49

Jocul Loto 6/49 este un joc de tip loto, in care numerele dintre care participantii si le aleg pe cele pe care le joaca sunt cuprinse intre 1 si 49, o varianta simpla avand 6 numere. Principiile de joc pentru acest sistem sunt aceleasi ca la celelalte jocuri de tip loto, particularizand la 6 numere din 49. Participarea la acest sistem loto se face pe bilete speciale, iar extragerile au loc de doua ori pe saptamana, in zilele de joi si duminica.
Pentru a consulta extragerile anterioare de la Loto 6/49 puteti accesa arhiva loto 6/49
Sistemul LOTO 6/49 este un joc cu mare audienta printre participan]ii din România, el fiind introdus cu putin inainte de automatizarea prelucrarii datelor, în anul 1993, sub denumirea de LOTO SPECIAL. Trebuie men]ionat ca în România s-a mai jucat sistemul loteristic 6/49 cu multi ani în urma, sub denumirea de PRONOEXPRES. Pe scurt, LOTO 6/49 este un joc de tip LOTO, în care numerele dintre care participantii îsi aleg pe cele pe care le joaca sunt cuprinse între 1 si 49, o varianta simpla având 6 numere. Principiile de joc pentru acest sistem sunt aceleasi ca la celelalte jocuri de tip LOTO, particularizând la 6 numere din 49. Tragerea la sorti a numerelor câstigstoare se face prin extragerea din urna a 6 numere, participantilor oferindu-li-se 4 categorii de câstiguri, dupa cum urmeaza:

Categorii de castig la loto 6/49

Categoria I: toate cele 6 numere extrase;
Categoria a II-a: 5 numere din cele 6 extrase;
Categoria a III-a: 4 numere din cele 6 extrase;
Categoria a IV-a: 3 numere din cele 6 extrase.

Pretul unei variante simple la Loto 6/49 este 4.8Lei.

Mentionam ca ultima categorie (a IV-a), in care se câstiga cu 3 numere câstigatoare (dintre cele 6 extrase) prezente pe o varianta, este introdusa recent, pâna in anul 2010 câstigurile acordându-se doar la categoriile I, a II-a si a III-a. Participarea la acest sistemse face pe bilete speciale, de forma celui din fig. 1. O particularitate a sistemului LOTO 6/49 o constituie faptul ca pe acelasi bilet se poate juca si un alt joc, denumit NOROC. Acesta consta în faptul ca, odata cu acceptarea biletului de catre terminalul pe care se joaca, se produce (genereaza) automat un numar întâmpl\tor de 7 cifre care va participa la o tragere separata în urma careia se vor atribui mai multe categorii de premii, dupa cum se va specifica ulterior, în cuprinsul acestei brosuri.
Tipurile posibile de variante LOTO 6/49 care se pot juca pe biletul prezentat mai înainte sunt : variante simple; variante combinate; scheme reduse; variante combinate compuse; combinatii CAP DE POD.
Varianta simpla - formatia etalon a jocului LOTO 49 - este formata din 6 numere diferite din cele 49 care se pot juca. Din punct de vedere pozi]ional, o varianta simpla corespunde unei zone dintre cele trei ale biletului. Pentru a juca variante simple pe biletul LOTO 6/49 este suficienta marcarea numerelor alese (câte 6 pentru fiecare varianta). Pe un bilet LOTO 6/49 se pot juca una, doua sau trei variante simple
O varianta combinata este formata din minimum 7 numere, ea reprezentând de fapt mai multe variante simple; numarul acestor variante simple este dat de combinari de n luate câte 6 , unde n este numarul de numere jucate. O varianta combinata este jucata prin marcarea celor cel putin 7 numere .
Pt a genera variante la loto 6/49 folositi generatorul loto de pe acest site.
Generatorul loto de pe acest site permite generarea de numere loto la jocul loto 6/49.

Probabilitatile de castig la loto 6/49 sant:

loto 6/49 categ 1 (6/6) : 1 / 13.983.816
loto 6/49 categ 2 (5/6) : 1 / 54.200
loto 6/49 categ 3 (4/6) : 1 / 1032
loto 6/49 categ 4 (3/6) : 1 / 56
Folosind generatorul de numere de pe acest site va puteti mari considerabil sansele de castig la loto 6/49.

Rezultate Loto 6/49 din 19.09.2019

La extragerea din data de 19.09.2019 de la Loto 6/49 au fost extrase numerele 5 18 19 27 43 47

Scheme reduse predefinite la Loto 6/49

Schemele reduse reusesc sa faca un compromis între numarul de numere jucate si costul total, cu o scadere minima a sanselor de câstig. Pentru un numar oarecare de numere jucate, o schema redusa este reprezentata printr-un numar de variante simple mai mic (chiar mult mai mic) decât numarul total de variante ale desfasurarii variantei combinate de acelasi numar de numere si care - în condi]iile în care la tragere ies 6, 5, 4 sau 3 numere din cele jucate - asigura unul sau mai multe câstiguri.

SCHEMA REDUSA COD 48
Numere jucate9
Numar variante schema12
Numar variante combinatie completa84
Reducere85,71 %
SCHEMA REDUSA COD 49
Numere jucate10
Numar variante schema15
Numar variante combinatie completa210
Reducere92,86 %
SCHEMA REDUSA COD 50
Numere jucate10
Numar variante schema30
Numar variante combinatie completa210
Reducere85,71 %
SCHEMA REDUSA COD 56
Numere jucate11
Numar variante schema66
Numar variante combinatie completa462
Reducere85,71 %
SCHEMA REDUSA COD 56
Numere jucate12
Numar variante schema22
Numar variante combinatie completa924
Reducere97,62 %
SCHEMA REDUSA COD 58
Numere jucate12
Numar variante schema132
Numar variante combinatie completa924
Reducere85,71 %
SCHEMA REDUSA COD 59
Numere jucate16
Numar variante schema112
Numar variante combinatie completa8.008
Reducere98,60 %


Loto 5/40

Loto 5/40 face parte din portofoliul de produse al Loteriei Romane din anul 1995. La acest joc, participantii trebuie sa joace 5 (sau mai multe) numere cuprinse intre 1 si 40, iar pentru a castiga trebuie sa "ghiceasca" 5 sau 4 numere dintre cele 6 extrase la tragerea numerelor castigatoare. Ca si in cazul jocului Joker, extragerea Loto 5/40 are loc, saptamnal, in zilele de joi si duminica.
Pentru a consulta extragerile anterioare de la Loto 5/40 puteti accesa arhiva loto 5/40
LOTO 5/40 este un joc de tip LOTO, adica un “joc cu numere”, asa cum sunt multe in toata lumea. La noi in tara sunt binecunoscute jocurile de tip LOTO care functioneaza in momentul de fata: LOTO SPECIAL 6/49 si JOKER. La acest joc, participantii trebuie sa joace 5 (sau mai multe) numere cuprinse intre 1 si 40, iar pentru a câstiga trebuie sa “ghiceasca” 5 sau 4 numere dintre cele 6 extrase la tragerea numerelor câstigatoare.
LOTO 5/40 se joaca numai la cota de participare de 100 %. Categoriile de câstiguri la LOTO 5/40 sunt urmatoarele:

Categorii de castig la loto 5/40

Categoria 1: 5 numere din primele 5 extrase;
Categoria 2: 5 numere din toate cele 6 numere extrase;
Categoria 3: 4 numere din toate cele 6 numere extrase.

Pretul unei variante simple la Loto 5/40 este 1.6 Lei.

De retinut ca o varianta simpla la LOTO 5/40 are 5 numere, alese din intervalul 1 - 40.
Pe biletele LOTO 5/40 se pot juca urm\toarele tipuri de variante:
variante simple; variante combinate; scheme reduse predefinite; variante combinate compuse; combinatii CAP DE POD.
Varianta simpla reprezinta formatia etalon a fiecarui joc de tip LOTO,constituind modalitatea de participare cea mai simpla. În cazul jocului LOTO 5/40, varianta simpla este formata din 5 numere diferite alese dintre cele 40 ale câmpului de numere ale jocului.
Pe biletul LOTO 5/40, o varianta simpla poate fi jucata in oricare din cele patru zone ale câmpului 1, prin marcarea cu pixul cu pasta sau cu stiloul,a celor 5 numere alese. Pe un biletul LOTO 5/40 pot fi jucate 1, 2, 3 sau 4 variante simple.
Pt a genera variante la loto 5/40 folositi generatorul loto de pe acest site. Generatorul loto de pe acest site permite generarea de numere loto la jocul loto 5/40.

Probabilitatile de castig la loto 5/40 sant:

loto 5/40 categ 1 (5/5) : 1 / 658.008
loto 5/40 categ 2 (5/6) : 1 / 131.601
loto 5/40 categ 3 (4/6) : 1 / 1.290
Folosind generatorul de numere de pe acest site va puteti mari considerabil sansele de castig la loto 5/40.


Loto Joker

JOKER este jocul de tip LOTO care face parte din portofoliul de produse al Loteriei Romane din anul 2000. Participarea la acest joc se face prin alegerea a doua seturi de numere: 5 sau mai multe, cuprinse intre 1 si 45 si unul sau mai multe, cuprinse intre 1 si 20. Tragerea loto Joker consta din 5+1 numere, extrase din aceleasi doua domenii (1-45, respectiv 1-20) mai precis doua seturi care numai impreuna formeaza varianta castigatoare: unul de 5 numere si unul de un singur numar. Extragerea loto Joker are loc saptamanal, in zilele de joi si duminica.
Pentru a consulta extragerile anterioare de la Joker puteti accesa arhiva loto Joker
JOKER este cel mai nou joc de tip LOTO, adica "joc cu numere", pe care il organizeaza si administreaza C.N. "Loteria Româna". Participarea la acest joc se face prin alegerea a doua seturi de numere: 5 sau mai multe, cuprinse intre 1 si 45, pentru primul set si unul sau mai multe, cuprinse intre 1 si 20, pentru al doilea. Extragerea consta din 5 + 1 numere, extrase din aceleasi doua domenii (1 - 45, respectiv, 1 - 20) mai precis doua seturi care numai impreuna formeaza varianta câstigatoare: unul de 5 numere si unul de un singur numar.
Categoriile de câstiguri la JOKER sunt urmatoarele:

Categorii de castig la loto joker

Categoria 1: toate cele 5 numere din primul set si numarul din al doilea set
Categoria a 2-a: toate cele 5 numere din primul set
Categoria a 3-a: oricare 4 numere din cele 5 ale primului set si numarul din al doilea set
Categoria a 4-a: oricare 4 numere din cele 5 ale primului set
Categoria a 5-a: oricare 3 numere din cele 5 ale primului set si numarul din al doilea set
Categoria a 6-a: oricare 3 numere din cele 5 ale primului set
Categoria a 7-a: oricare 2 numere din cele 5 ale primului set si numarul din al doilea set
Categoria a 8-a: oricare num\r din cele 5 ale primului set si numarul din al doilea set

Pretul unei variante simple la Loto Joker este 3.2 Lei.

Pt a genera variante la loto joker folositi generatorul loto de pe acest site. Generatorul loto de pe acest site permite generarea de numere loto la jocul loto joker.

Probabilitatile de castig la loto 5/40 sant:

joker categ 1 (5+1): 1 / 24.435.180
joker categ 2 (5+0): 1 / 1.286.062
joker categ 3 (4+1): 1 / 122.176
joker categ 4 (4+0): 1 / 6.430
joker categ 5 (3+1): 1 / 3.132
joker categ 6 (3+0): 1 / 165
joker categ 7 (2+1): 1 / 247
joker categ 8 (1+1): 1 / 53



Jocul Loto

Loteria Romana ofera tuturor romanilor posibilitatea de a castiga venituri substantiale prin intermediul extragerilor de tip loto. Cei interesati pot juca la loto 6/49 , loto Joker si loto 5/40 de doua ori pe saptamana, in zilele de joi si de duminica. Rezultatele extragerilor loto le puteti gasi si pe acest site de profil ce vine in intampinarea vizitatorilor cu numerele extrase in zilele in care sunt organizate tragerile loto.
Acum loteria nationala, pune la dispozitia jucatorilor de loto, doua extrageri saptamanale pentru jocul loto 6/49 si noroc, marind astfel sansele de castig ale jucatorilor, iar mai nou, castiguri se pot inregistra si cu trei numere.

Moldova Loto 6/36

Se extrag 6 numere din 36. Tragerile au loc Duminica la ora 18:40. Sant 3 categorii de castig: 6/6, 5/6, 4/6.










Recomandari
LotoXP.com
Piata de la A la Z
Joburi
Bancuri
Calculatoare,laptopuri,tablete
Telefoane
Ochelari de soare


0.013443946838379
Contact : lotoxp@yahoo.com